De posters met de Wilhelminakerk(en).
De posters met de Wilhelminakerk(en).

Onthulling campagne Tweede Wilhelminakerk

Algemeen

BUSSUM - Onder het mom van 'Wat je al hebt, heb je niet nodig', onthult Ziggo vandaag dat de bouw van een tweede Wilhelminakerk niet doorgaat. De campagne voor het aanbieden van glasvezel viel niet in goede aarde bij het bestuur van de Bussumse kerk dat hoogst verbaasd was over de vreemde posters waarop de kerk twee maal werd afgebeeld.

Vandaag werd op de site tweedewilhelmina.nl het volgende bekendgemaakt: 'Met het plaatsen van een advertentie en het bord bij het Wilhelminaplantsoen wilden wij de aandacht vestigen op iets anders wat net zo overbodig is.' 

'Zoals iedereen weet, wordt er in Bussum gesproken over de aanleg van een nieuw netwerk: glasvezel. Volgens aanbieders sneller, mooier en als enige klaar voor de toekomst. Maar is dit echt zo? De Consumentenbond vroeg zich dat ook af. En vergeleek daarom uw huidige kabelverbinding met glasvezel. Conclusie: met kabel bent u even goed voorbereid op de toekomst als met glasvezel. Overstappen is dus overbodig. Want wat je al hebt, heb je niet nodig.'

 

Uit de krant